Telegram sai 70 miljoonaa uutta käyttäjää Facebookin palveluiden kaatumisen takia

Janne Yli-Korhonen

Telegram sai 70 miljoonaa uutta käyttäjää Facebookin palveluiden kaatumisen takia
Kilpailevat pikaviestimet hyötyivät suuresti Facebookin ja etenkin WhatsAppin kaatumisen myötä.

Signal kertoi saaneensa miljoonia uusia käyttäjiä. Sovellus nousi myös Suomessa kärkipaikalle Applen App Storessa.

Telegramin perustaja ja toimitusjohtaja Pavel Durov on puolestaan kertonut Telegramin saaneen yhdessä päivässä yli 70 miljoonaa uutta käyttäjää.

Durovin mukaan sovelluksen normaali päivittäinen kasvuvauhti ylittyi reilusti maanantaina. Tämä rikkoi myös Telegramin ennätyksen käyttäjärekisteröinneissä.

Myös aiemmin tänä vuonna Telegram sai paljon uusia käyttäjiä Facebookin kustannuksella. Tammikuussa palvelu ylitti 500 miljoonan aktiivisen kuukausikäyttäjän rajan, kun Facebook ja WhatsApp kertoivat uusista käyttöehdoista.


Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Apple iPhone 16 Pro Max – hinta laskenut -27%

Apple iPhone 16 Pro Max
1099 € DNA
1349 € Proshop
1416 € Hobby Hall

Alin hinta viikko sitten: 1509 €

OnePlus Nord CE5 – hinta laskenut -23%

OnePlus Nord CE5
137 € Gigantti
179 € Elisa
179 € DNA

Alin hinta viikko sitten: 179 €

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Honor X5c Plus
79 € Gigantti
79 € Power
79 € Mobiilipiste.fi

Alin hinta viikko sitten: 99 €

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+ – hinta laskenut -20%

Xiaomi Redmi Note 15 Pro+
400 € Hobby Hall
549 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 499 €

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.